213 inlägg ;O

Yess, 213 inlägghar ja skrivit 214 med detta ;) men imorrn bli're skibbikkudden <3 me jessica o ksk edit ;) Snajjs. Nu kollar vi på ncis elr nå sånt. men ja lyssnar på tyler hilton. When it comes. den artisten blir nog veckans "lyssna-ihjäl-på-tills-ja-tröttnar-på-den-eller-ja"  Men nu ska vi sova o ja ska lääsa :3 måste no göra en tripp till bibblan på onsda ;D mitt tredje hem ;D mitt andra va min mössa som min älskade stora syrra tvättade så den blev en halvmeter lång -.-' gillas INTE . o ja om en vecka e de skola... längtar lite ;) för då drar bandet igång igen o vi måste hitta 2 nya medlemmar tydligen :S en person till har hoppat av :S nu e de ba ja o edit kvar xD Men snart blir mamma sur på mig... klockan e ju ba 12? inte alls mke ;D
men bajj iallafall;)


KOMMENTARER
Mor

Jag o Jessica erbjuder våra musikaliska tjänster :)

2010-08-20 11:19:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback