en gäädda :o

tjoo, har inte orkat att skriva för ja var hos pappa igår ;) o ja kunde inte ta med mig denna dator dit. men iaf. idag så for jag o pappa o jeanette o fiskade X) bara jag fick fisk xD fick en abborre o en gädda ;) hehe. Men om 3 dar är ja i sthlm ;;O JAA me ♥ . Men jaja. snart ska vi äta o sen ska ja bada :D o sen bli're väll datooor
 ;D detta ska martina göra på mig imorrn ;d (fast andra färger då)  snajjsigt. bilder kommer ;) Men nu ska ja surfa runt lite mer sen blire mat ♥ bajj


KOMMENTARER
anita å lars

Jättegod abborre.Den blev till middag tillsammans med fisken Jan ochLars fick igår.

2010-08-08 20:38:00
Johanna;)

va braa ;D

2010-08-09 11:11:47
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback