haha, ja o min klumpeduns.

tjao, (ja vet ja e vaken tidigt :O) men igår så var martina här o vi åt middag o... ja? sen diskade jag o sen ble've buffy^^ jessica fastnade fördet :S aja. me sen fortsatte jessica o kolla men ja / mamma / martina spelade tp :D ja vann en gång o martina vann en gång o sen blev de kortspel för ja o martina. men, haha när jag skulle häma in min mobil som hade rammlat ner på golvet slog jag i huvudet i bordet (***) o bodegt blev sntt, ett glas gick sönder o lovket på kaffepannan åkte av :] ja e klumpig ^^ men nu ska ja kolla på buffy


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback