mitt andra hem =(

tjoo, internet funkade inte i "fjällvärlden" ;( Så har inte kunnat blogga / sitta vid datorn ... inte kul. Men iaf. När ja kom hem fick jag värsta utbrottet på jessica eftersom hon hade tvättat mina 2 åre mössor så dem e typ en halvmeter långa nu . och dem som känner mig vet att jag praktiskt taget levde i den rosa mössan :( o nu e den förstörd. e inte glad. den röda ja hade blev oxå förstörd men inte lika... ussch. men iaf. min tröja har kommit ;D wiee me love it
Men nu ska ja tydligen fara o handla nåt på konsum åt mamma ;) ps: stockholm åt veckan = ♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback