Anywhere the wind blows

Nu har vi sett "prinsessan & grodan" haha vi är inne i våran disneyfilms period ;) Ska nog mojjsa ner mig med ett glas varm choklad och kolla på antingen pocahontas eller barbie - prinsessan och tiggarflickan. xD haha jag kom på att jag inte har sett den filmen sen jag var kanske... 7 :] Fick lust att se den ;D hehe. Men fick just reada på att jag blir ensamen till klockan 16:00 imorgon :O PARTEY. Näe men x) Jag ska fixa naglarna mina ;) Fick ju skit snyggt nagellack + nagellacksbortagningsmedel i julklapp :3 nu ska de användas ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback