SKÄRPNING frokennfransson!

Halluwsan, sitter och pillar på pappas iphone nu... nwehehe naj men. Idag har det varit chill. Satt mest och goofade med Ida. haha Men sen vart he kyrkan och övning. ffs. varför? Man blev juu bah blöt? skitgrej.
Men på lunchen skulle ja o maja ta mot och sen hörde jag en kille i kanske fyran skrika - ÖÖJJ, OM NI INT VÄNTA PÅ JAG ÄR NI DUMMA I HUVE!, haha jag vet int varför det var roligt men jag bara gapflabbade. Och då jessica stod bredvid och bah.
- Småungar. Haha, jag undrar hur många som såg konstigt på mig xD men aja. på rasten spelade vi innebandy och vi ägde... HOST.
iup sen och jag och ida SKULLE rita men... ja... det gick ju som he gick. Det slutade med att jag tappade ut hela min mapp och gatt plocka upp typ en miljon papper och hon och frans snodde mitt sudd, hedde in he i soptunna och sen snodde dem min tjocksocka och skulle häfta fast den i väggen (?) haha aja.
MA sen och det var TRÅKIGT vi skulle lösa några uppgifter gemensamt typ. Om aidas lag hade 21 poäng och det andra laget hade tre poäng mindre. Hur många poäng hade det andra laget då? LOL. 21-3. oh shiet vad svårt. Men diagnos sedan och det gick superbt tror jag ;) Fotboll sedan... asså det börjar SUGA. det är skittråkigt... eewww.
Men ikväll blir det MYS och julkalendrar. ska sticka som bara den osså.  aja men baaaj


KOMMENTARER
ida

SV: haha ja ska tyo göra det, de är min faortifilm ! (y)

2010-12-20 18:51:58
URL: http://honbah.blogg.se/
Martina

Glöm nu inte att ta med dig stickningen imorrn. :)

2010-12-20 21:46:37
Johanna;)

ajuste, he ska ja int glömm ;) Men jag kommer runt halv fyra, fyra. Men kan bara vara där tills typ 6 -.- Vi ska på julgröt :p

2010-12-20 22:27:45
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback