Spelar'u med falska tärningar? o_O

Hallue, har slått in lite julklappisar ;) Smsat och bara chillat. MINA TJOCKSOCKARS SKAFT ÄR KLART OCH HÄLEN *dansar som en indian* Så då ska man till bäst Martina ♥ som är så snäll och hjälper mig ^^ Och hon ska visa mig hur man gör resten.
Men glömde berätta att när jag kom hem hade pappa fått ett spel från... nånstans. Johanna detektiv fick undersöka saken. Det visade sig vara en kortlek med snapsvisor / recept på och yatzy MED FALSKA TÄRNINGAR! haha. Pappa:- Men det är ju falska tärningar Jag: Va? Hur vet du det? Pappa: Men det kan man väll. Jag- Så du har kunskapen om falska tärningar alltså? Pappa:- Det kanske man har. Jag:- Så det är därför du vinner hela tiden? DU SPELAR MED FALSKA TÄRNINGAR? Han:- Kanske det, åsså går han och lagar mat. Det osar stekt fisk här... hmmm... ännu ett mysterium att lösa... bambambamBAM,

btw. capslock is my friend ♥


KOMMENTARER
Anonym

SV: Hur många handlar du till?

2010-12-21 02:21:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback