Statestik på max, kommentarer på 0

tjaow, har int bloggar idag för ja var på armbrytning och sen kollade jag på walk the line. Nu ska ja nog sova lite och ja... Men idag på skolan har vi...jag minns typ inte. JO vi har haft genomgång på frihetstiden...usch... Men nu kommer en liten bildBOMB... nwehehe...
Imorrn SKÁ jag blogga skit mke ;) efter skolan ska det bara bli BAAAM.
Aja men på rasterna idag skulle vi spela fotboll men dem andra hade typ ockuperad vårat såkallade "fotbollsmål"... eller det är bandymål som är liite större än små bandymål... Och då vi frågade om fotbollsmålen sa Max att vi skulle spela nere på fotbollsplan på en liten plätt där med snöklumpar som mål... Och det går ju SKIT bra om man vill göra höga skott... eller slippa springa efter bollen varje gång den går i mål.
aja men vi körde och sparkade den så högt som möjligt och passade varandra. Nils, filip o frans passade varann hela tin. Så jag skulle vara macho och ta bollen... Jag blev fälld, snöbadad och nerputtad... inte roligt :/
 Gympa med år sex och skillade gymnaster


KOMMENTARER
Edit

jag har filmat :D om nån brydde sig ;O haha

2010-12-09 17:34:43
URL: http://grejjsemojjs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback