II'mm aliiiive

yess, har bara inte orkat blogga sen jag kom hem ;) men här kommer ett låångt inlägg om vad jag har gjort :P
den 13 alltså i tisdags var jag och pappa på ett ställe som hette . gammlia, det var typ musser o sånt där :p
På kvällen hällsade vi på lenas barn ;) rooligt
o sen när vi for dit såg jag en skylt där det stod typ "kassjö 7km" och snabbt kollade jag på mobilen o såg i ett sms att edit var i kassjö:D så du ringde jag till henne o fick en detaljerad beskrivning dit :) Så nu har jag OTH :P
Nästa dag for vi ju hem och vi var hemma typ 14:00 såg one tree hil. o sen var jag med jeanette och vi såg på trolltider =) Igår hadde jag dansträning kl. 10 så jag cyklade med katrin , alina o elise dit :9 det var rooligt efter det gick jag till vanessa och var med henne. kl 2 ungefär fick vi för oss att vi skulle meta nere på deras beygga, så det gjorde vi :) Men vi gjorde en deal : hon satte på masken o jag tog loss fisken . hehe Men vi fick typ 12 fiskar och 5 var typ abborrar. När jag kom hem åt jag snabbt middag för sen ringde jeanette och frågade om jag ville till poolen. det ville jag, vanessa följde med oxå och vi hade JÄTTE roligt xD Jag lovar att vi skrattade ihjäl oss. sen satt vi på trampolinen vid badsjön och åt glass. När jag var hemma typ kvart i nio såg jag lena o pappa en bra film "för en handfull dollar" tror jag den hette X) Idag ska jag oxå ha dansträning k 10 o sen kommer ju fanny idag =) JAAA har inte träffat henne på typ ett halvår om inte mer xD  Men nu ska jag äta upp frukosten o sen ska jag fara
här kommer lite bilder


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback