inte rooligt

Hallu, har inte bloggat sen jag kom hem för mamma har suttit vid datorn och igår mådde jag inte bra ;( Idag e de lite bättre men ...  Vaknade typ 8 imorrse :O inte vanligt o inget väckte mig ja bara vakna ;O 
 
Ja börjar att sakna edit -.-' hon har varit borta i typ en månad nu . fast har träffat henne en gång ;) Men vi lär väll synas då skolan börjar igen-
Ikväll ska jag nog fråga jessica om hon kan klippa min lugg, haha den går typ ner till näsan nu, sså har sne lugg.
Men nu e ja skit hungrig för ja åt typ inge igår. ska äta nu så bajj


KOMMENTARER
Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

allt bra med dig?



ps. har en tävling i min blogg om du är intresserad.. örhängen i form av vingar :)

http://jennyh.se/2010/july/fly-with-me.html

2010-07-27 10:10:53
URL: http://jennyh.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback