Vanessa STAANNAR

Hej, Jouup Vaneessa stannar i sorsele :D Ska vara med henne imorrn ;) Men idag har jag badat på poolen med V o sen har jag ju farit his till pappa :9 Ska göra gansla mkt i veckan :


LÖRDAG : Vanessa
SÖNDAG : Umeå 
MÅNDAG : Umeå
TISDAG: Umeå 
ONSDAG: Kanske Umeå annars Vanessa
TORSDAG: Dans kl.10 sen kanske Vanessa
FREDAG: Fanny kommer, Holmen gungar
LÖRDAG: Holmen gungar
SÖN-SÖN: The falkenberg tour
MÅNDAG: Mamma

För dem som undrar : The falkenberg tour = Jag o pappas semester =)
Har spelar "meet the robinsons" hela kvällen... snacka om beroendeframkallande. Men imorrn skulle jag egentligen fiska med pappa , men ska ist. vara med vanessa för hennes mamma o lillebrorsa ska hem och vanessa ska stanna ;) Hon ville ha sällskap tills hennes mormor o morfar skulle komma tillbaka :9
Ska sova nu. måste upp 9 imorrn





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback