woohoow

hellow, Igår var jag på holmengungar med fanny, vi såg på småstjärnorna o talangjakten men sen skulle hon fara hgem så jag var med katrin o maja ;) vi for ner till badsjön o kollade på när folk badade :) Sen for maja nånstans o jag o katrin bestämdea tt vi skulle bada =) vi for hem till mig och hämtade kläderoch sen for vi. vi träffade alina o elise o maja . så maja badade oxå. men ja.., katrin o alina sovde hos mig o vi såg scary movie 2. nu äter vi frukost och ska snart fara hem (ja ska till pappa) o hämta kläder till dansen så tja då


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback