KonniChiwa-Fail =3

Tjoo, känns som en evighet sen jag hade tid att skriva sist ;P Men har tagit det eaasy och målat lite .p
Nu är maja här o hon ska sova här :) Men igår så sovde jag ju hos martina och jag kom hem ca halv fem. Ritade en massa och följde med jessica o martina o denise ner till badsjön och spelade lite brännboll :P
Jag och Martina mot Jessica o Denise det blev 1-1 Sen gav vi upp för det blev så mkt mygg ;S
På kvällen stängde jag in mig i mitt rum, spelade swedisch rock athems på hög volym satt med datorn och sen ritade jag ;) gick och la mig seent men sen vaknade jag 10 och satt och såg på film o ritade. maja ringde och jag for till henne , sen for vi till mig och vi åt glass och fixade hennes blogg ;) Satt lite vid gSm och vi snackade om Justin Bieber . Blandade åsikter
Men nu sitter vi och ser pistvakt och fixar bloggarna. ska sen nöta gSm :) löövin it. får hoppas att mina "nattkompisar" är inne :)
Rubriken: Maja har skaffat enblogg och jag ville att den skulle heta Konnichiwa-fail men det blev det inte . utan skriv istället in : enrosamygga.blogg.se i sökfältet
Baaajj


KOMMENTARER
Fanny

Hej!

jag ville bara säga att det är ganska svårt att läsa dina inlägg för det är vitt i bakgrunden.ville bara säga de du kan väl kanske göra nåt åt de om du vill/orkar..

kram fanny

p.s sitter vid min nya egna laptop:::))))

2010-07-01 08:52:38
URL: http://ensparris.blogg.se/
Fanny

sorry för komentaren innan, datan han inte ladda kolart.sorry!

ses om 15 dagar!

2010-07-01 09:02:46
URL: http://ensparris.blogg.se/
Johanna ;)

hehe luugnt, syns snart ;9

2010-07-01 13:56:00
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback