mummms

hej, sitter och äter muffins och mentos ;D
har sett en skiva med one tree hill nu. haha tänk poå sportlovet såg jag alla 6 sesonger på en vecka ;S
en sesong är ungefär 1000 min = 15 tim ca. haha såg 15 timmar om dagen :O
Nu ser jag kanske en skiva om dagen = 2 timmar ca. förbättring!
Nu ska jag kanske se lite mer oth och kolla på datorn :)
Men är kommer ett klipp jag spelade in tidigare idag : Jag låter konstigt för jag är förkyld men.
 enjoy
ps: har slut på låtar som jag kommer på som jag vill lära mig så kom gärna ed förslag (Ps: edit jag jobbar på "det vackraste")


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback