råttsvans o aoila sås

Tja, det blev inte så mkt bloggning igår. men efter inlägget igår så såg vi dunderklumpen och vi höll på att skratta ihjäl oss  X)
Såg sen one tree hill med jessica. åt middag. Sen hade vi världens diskussion om vad vi skulle göra . jag ville inte sitta och "ruttna" framför tv/dator hela kvällen som jag har gjort läänge nu, men det villle jssica. och efter många övertalningsförsök så gav jag med mig så det blev typ 4 timmar one tree hill ist. och till det : chips med vitlöks aoila sås :D när sista skivan var slut satt jessica vid dAatorn och jag gick till mamma (som oxå satt vid en dator) men så skulle jessica duscha och hon gjorde en "råttsvans " av sina pyjamasbyxor så då blev det krig . mamma var på toa så jagn gömde mig ute på balkkongen och jessica bakom dörren i hennes rum , mamma kom till balkongen asså blev det krig, vi sprang säkert runt i tyyp 10 min och slog varandra med råttsvansar :)
jaa. då var klockan 12 såg lite av "händelser som skakat världen" ,men den var tråkig så jag duschade och gick och la mig och läste "Hana-Kimi" en engelsk manga som jag köpte i umeå . den var jätte bra :D
Sovde till kl.9 och nu sitter jag här ;)
Idag vet jag faktiskt inte vad jag s´ka göra men vi får se ;D

hej då


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback