Solen skiner och fåglarana kvittrar.

Hej, okej är trööött. hehe . jag vaknade idag ca. 12 :D naajs
Men igår kväll var jag nere vid hembygdsområdet men edi, maja , maja och jeanette hade redan bildat ett lkag så jag kollade mest på när dem åkte GoCart. Det var ganska tråkigt så Jessica och Emelie kom ner´så jag fälde dem till skibbikken och vi hämtade upp martina oxå där ;D
Vi satt i sanden ich fikade lite. gick ner och kände om vattnet var kalt... det var det... JÄTTE kallt ;(
Vi satt inte där så länge för vi blev invaderaxe av myggor XD
På vägen hem for vi in till Laisa och kollade på utsikten , den var jätte fin!
Kom hem och satt och spelade kort med jessica. Satt sen och skulle kolla på "the breakfast club" som martina hade tipsat om. den var trååkig så jag såg bara typ 10 min. ja... sen så sovde jag ju till tolv idag. duschade och följde mamma enr på byn :)
Ikväll ska vi grilla och tror jag ska utmana jessica på kubb:D
see ya later


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback