Soolbränd

Hej, sry att jag inte har skrivit idag men har badat och plockat blommor o gjort en krans
men hej. var först på poolen med jea. badade bara i ca. 20 min sen klev jag upp och satte mig och lyssnade på musik och solade. Maja o isabella kom oxå och maja blötte ner min handduk :) haha
Sen kl 2 ungefär for jag o jea. hem till mig och tvingade upp jessia och vi for runt och plockade blommor ;)
Åt middag kom hit till pappa och nu sitter jag här och laddar in musik på¨datorn sen ska jag ladda in den på ett usb minne ;) najsigt att ha med sig musiken vart man än går.
men hej då :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback