Beesviken -.-

Hej... Är liite besviken har inte fått en enda kommentar -.- Men men , ;D
Kom hem från ammarnäs för typ en timme sen vi for och besällde pizza
Men jag for inte upp med nussen for upp med nån som pappa kände som skulle upp tog typ dubbelt s snabbt så :D
Men uppe i a-näs var det väll sådär bra väder satte mig drinne och fikade lte medans mamma krattade. sen for vi på affärn, vann på en trisslott för typ den första gången i hela mitt liv, Vi åt några rester till middag . satt ute på altan och vi pratade och sjöng lite låtar. På lördan hjlpte jag till och krattade :) men gatt bryta fick allegi av björken så ist. gick jag in och lärde mig koka kaffe :)
På kvällen såg vi på esc tyckte Turkiet med maNga skulle ha vunnit men tysklands bidrag var väll oxå okej , grattis!. Hela söndag , idag satt vi och lste och tog det lugnt sen drog vi hemmåt. minns ni i freadgs då jag lovade att ta många bilder ? jag höll faktisk det löftet och här kommer bilderna:
Lyssnade på ljudbok - twilightBara älskar utsiktenMamma på bilden :)*Lärde mig koka kaffe *stolt*Satte blommor gjorde vi oxåUtsiktDetta händer när jag har tråkigt, kluuddarLyssnar på musik och tecknar ;)Rummet jag sovde i UtsiktHaha det var faktiskt bra väder :o amazing:D vi stanna där på hemvägenOch vilken vy!
Men ikväll ska jag bada och ta're lugnt imorrn blir det skola ska oxå på bibblan :P
Byee
N


KOMMENTARER
Elisabeth

Kaffet var jättegott! Det blir din syssla hädanefter:)

2010-05-31 22:05:21
Johanna ;)

hehe kanske det ;P

2010-06-01 15:44:45
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback