Dålig upptatering

hejsan och dålig upptaderinge #1 har... Johanna Fransson -.- Har inte blivit att jag har skrivit eftersom det blev sent i ume imorrn menn  nu ska jag skriva lite om igår och idag ;) Steg upp kl 05:55 i går och tog en snabbdush och vi kom iväg ca 07 resan tog faktiskt bara 3 ½ timme ca. Naaajs. Men när vi for från Sorsele var det ca 9 + och snacka om värmechock när man steg ur bilden i umeå! lovar att det var typ 35+ i solen man häll på att dö :S Men det första vi gjorde var att gå till skopunkten och kolla på skor till mig hittade 2 par att välja mellan men köpte inga sen for vi till MVG gallerian och jessica skulle klippa sig så jag och martina for till bokia och kollade på manga ;D Hittade 2 st som jag köpte :) Vi åt lunch på max och det blev en frisco burgare naaajs. Satt och smsade med edit meddans jag väntade på att martina skulle äta klart. Sen drog vi in på åhlens och där hittade jag ett par jeansleggings och köpte dem , sen for vi till skopunkten och köpte ett par sommarskor H&M var det sen och där hittade jag en sommarjacka som jag ska ha ja... i sommar ;)  Vi gick tillbaka till MVG sen och jessica gick in på gina tricot men jag och martina hade så ont i fötterna s vi satte oss på en bänk utanför ist. Ringde till edit men hon var på gitarr träning -.- Sen gick vi till en jätte frän butik som hette monki och där hittade jag en sommar klänning (linne) Då var kl. ca. 17:30 så då for vi till myrorna och kollade där i ca. 10 min till dem stängde :) For en bit utanför umeå och kollade på mediamarkt efter hörlurar till mamma vi hittade inga men då såg martina en elektriskt wook och typ gjorde ett skrik över hela butiken _((mamma hade letat efter en sån jätte länge och hon fyller r idag så..) Då kom jessica springande och dem fick hyprstress för dem ville hitta kartongen och jessica bara puttade undan mig och skrek - UNDAN JOHANNA!!! ... Kl var 7 när vi for därifrån så vi var hemma ca halv 12 ;) Var skit trött så jag åt bara middag och somnade sen för jag gatt ju fara till skolan idag . Vaknade idag 7 och åt frukost och det... cyklade med edit till skolan . på först alektionen hade vi MA/SV man skulle göra ett nationellt prov i matte och resten fick göra svenska . MUSIK hade vi sen jaaa och då jobbade vi med lten och den är snart klar:D Till lunch fick vi köttbullar och mos göööött . sen hade vi MA/SV igeeen och då skrev jag på min berättelse och rast kom sen men då regnade det s jag köt till jeanette och var med hon och maja (hennes kommpis) hela rasten i regnet :) MA/SV igeeen efter det -.- Men sen du då hade vi EV och jag har ju musik och då spelade jag keyboard och vi spela this is my life med anna bergendahl  :(:(:(:(:(
Cyklade med jeanette hem och när jag kom hem satt jag vid datorn och läste manga :):):):D gött Duschade sen och vi for till mormor och morfar för att gratta mamma när vi var hemma gav vi mamma våra prestenter och martina gav henne : hemma gjord schal , film och choklad. jessica gav henne : en väska och jag gav henne : en såsslev . Tillsammans gav vi henne den där wookpannan och hon blev jätteglad :D Nu ska jag typ läsa lite manga :) fika och soooooova syns imorgon då jag ska till pappa och far till bibblan ;) byee
(ps tog inga bilder igår glömde :I)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback