Ediiit ! :D

Jaa edit ska sova här ikväll , bilder kommer . Jag sa ju förut att jag skulle till 7-kan och där sa dem att antingen skulle dem operera eller att jag skulle ta pencelin i 10 dagar... blev pencelin
Men idag på första lektionen hade vi matte , jobbade faktiskt typ 5 sidor i min mattebok (matteboken x) reeekord
Sen hade vi rast och då spelade vi baseboll. ENG sen och vi hade diagnos . Till lunch fick vi laxpannetter och mos , gött götti gött gött ;) NO hade vi sen och där pratade vi om allt mellan fläsk till englands vatten ? Vi hade matte igen sen och då jobbade jag mig fram till diagnosen (gick bra) Sen hade vi SV och om vi jobbade bra med läsförståeöse så fick vi typ göra vad vi ville i 25 min , jag lässte min bänkbok :) Efter skolan hade vi rocksemble (man spelar i ett band och vårat heter urusaii och består av jag,ida.s,edit) På rasten där såg vi Nils och Filip och hans lillebrorsa genom fönstret så vi gick ut och pratade lite med dem . På slutet av rocksemble fick vi fika och edit som inte dricker kolsyra tog ett stooort glas med trocadero och drack. Haha asså hennes miner XD Det var lätt dagens skratt :)
Men nu ska jag typ äta middag och börja göra iordning där uppe där jag och eddit ska sova. syns senaare


KOMMENTARER
Edit

Joo, du! XD Och sen rapade jag jätte högt!! asså jag har aldrig rapat så högt i mitt liv!! Dessutom stod jag vid microfonen XD fast den var inte på ;) men Johanna sa att hon trodde att den var på eftersson det lät så högt! :S

2010-05-12 17:57:13
URL: http://morsgrisen.blogg.se/
Johanna;)

Haha allvarlig det lät så ... det var nog den högsta rapen jag hört i hela mitt liv XD

2010-05-12 17:58:45
Edits mamma

Jag håller med Edit - kolsyra är ganska läskigt... hah. Ha en trevlig kväll och försök sova i alla fall liiite grann!

2010-05-12 20:16:39
Johanna och edit

hehe! :) whata fiiis





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback