Heeeej

Idag var det skola och p första lektionen hade vi idrott och vi skulle göra en hinderbana men ingen gjorde ttyp det utan hoppade och svingade sig i en järn stång ist...? Men sen hade vi engelska och vi har faktiskt inte så mycket läxa i veckan;) Fick oxå tillbaka diagnosen hade bara 2 feel yippie!
Till lunch fick vi fisksoppa göööött :D:D:D:D:D På luckrasten gick jag maja och edit ner och spelade lite baseboll och pratade i soolen :) Syyslöjd kom sen och då satt jag, edit, ante , frans , nils och körde "musikleken" man ska nynna på en låt och dem andra ska gissa vad låten eller bandet heter det var roooligt ;D Sen hade vi HK och vi bakade tunnbröd i stekpanna gooott Men nu ´sitter jag här i soffan hos mamma och funderar på vad jag ska göra -.- tips? kommentera
byee


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback