Hmmm... undraar som flundrar Ò_ó

Haaaaloj, idag har jag varit med jeanette (hon kom hem tidigt ! yaaay) Men först studsade vi studsmatta och försökte lära oss att göra en volt :) kan lova att det gick dåligt ;S Sen gick vi in och byggde korthus och sen spelade vi new supermario brus på wii och supermario galaxy... suger på båda spelen XD
Men ja dem senaste 2 timmarna har jag spelat keyboard och lärt mig refrängen på michael jackson - man in the mirror
Nu har den låten blivit veckans favvo *♥ i'm lövin it
Nu ska jag fortsätta kolla runt på internet och kolla bloggar :D Imorrn är det ju skola ... noooo
Men det positiva: sommarlov om: 2 veckor och 4 daaagra :O:O:O:O  jaaaj
Syyynees



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback