◘Musik◘

Hellow, idag vaknade jag halv tolv :O Unbelivible nej men jag har ju varit sjuk så... Men medans jag kommer ihåg det på andra bloggar är det ju vanligt att kommenter grejsimojset är där nere under själva inlägget men här är det under rubriken, jag tänkte bara så man inte kommenterar fel inöägg ;) Jaja men idag tänkte jag ju vara med Edit men det blev ju inget av med det eftersom hon tydligen var i Umeå :(:(:(:( Osis. Men istället blev det ju en inne dag men datorfixande. Ikväll såg jag attt det gick en sån där rolig teater på tv så ska nog kolla på den . tror den hette virus i bataljonen, på tal om teater så i sommar ska jag oc min pappa åka till falkenberg och kolla på "en mor till salu" på vallarnas frilufts teater :D rooligt kan jag lova, Vad är planerna för er i sommar?
Amen ha en bra fortsättning på dagen :D
byee


KOMMENTARER
Kussen^-^

heej!

cool blogg...

//kussen

2010-05-08 17:43:16
Johanna

Nämen hejsan ;)

Tackar :)

Ha en bra kväll :P

2010-05-08 18:26:13
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback