>>Skola<<

Jepp här kommer .ite om skolan, först hade vi bad (hade med mig badkläder) men frös och hade lite ont i huvudet så jag var inte med ... Efteråt när allatjejerna duschade så testade jag allas skor(bilder kommer) jaja men sen hade vi engelska och då skulle vi träna på kapitel 18-24 till på onsdag ;(Till lunch fick vi kyckling och alla tyckte typ att det var gott förutom jag , det smakade för liiite. På lunchrasten gick jag, katrin, edit , maja , ida.s ner till fotbolls plan och körde baseboll (fast med egna regler) :9 heheSyslöjd kom efter det och äntligen så gjorde jag klart mitt armband men såklart skulle jag ju tappa det till skoldan var slut. Sen hade alla teknik (camilla var borta) och då skulle vi måta avstånd med pinnar och sen fick vi saft ;)Ja sen cyklade jag hem med da och katrin... och nu sitter jag här... Men till helgen blir det tydligen ammarnäs med mamma och dom , vi skulle typ riva altanen för dem skulle bygga en ny. sköönt att vara där uppe för en helg iaf :D
Lite bilder:
Allas skor
Min fot mot edits sko (det var större skilnad i verkligheten)
Min och edits sko
byee


KOMMENTARER
Edit

guuud, va jag blev irreterad på dig XD haha!

2010-05-14 12:50:21
URL: http://wetrain.blogg.se/
Johanna;)

:O vaddå då? XD

2010-05-14 13:26:40
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback