>>Vanlig Skoldag<<

Hejsan ;)
Idag har jag ju varit på skolan och då sa ida.s att hon tyckte att jag skulle lägga upp lite bilder så jag gör det snart. Men till första lektionen hade vi nationellaprovet i matte det gick väll ganska bra, på provet vi hade förra veckan(tror det var förra veckan) hade jag ju alla rätt så vi får väll se ;)
Sen hade vi rast och Edit,Maja,Katrin och jag satt vid tegelväggen vid flaggstången och läste böcker:D
Men vi kom typ 5 min in på lektionen -.-
Jaja vi hade No med sexorna sen det var ganska roligt för vi gjorde experiment med luft ochvatten :)
Till lunch fick vi nån fisk i räksås typ , det var inte så gott :q
Sen hade vi idrott och vi lekte jag minns inte riktigt vad det hette men man skulle typ komma först till ett streck.
Och på svenskan hade vi högläsning , och vi fick rita medans ;)
Här kommer bilderna jag lovade och medans ni kollar kan ni spela denna låt :
 Lynard Skynard - sweet home alabama
 edit trött som vanligt ...  (klicka för större bild)

bilden är från elementet i vårat kapprum, har faktiskt inte märkt den förut :)
 ;)
Byeee


KOMMENTARER
Edit

Jäklar, vilken dubbelhaka ja fick!! haha :D

2010-05-04 16:22:24
URL: http://morsgrisen.blogg.se/
Johanna

Hehe ;D

2010-05-04 17:32:27
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback