After Tuesday the calender is like WTF

Tjoo, nu är jag på flumm humöörörör. nweheheh. Ikväll ska jag och pappa kolla på en sån där teater på teve ^^ det vi gör varje fredag ♥
haha, nu hällde han i coca cola i maten x) lööve
haha, jag skrattar av ingen anledning... haha... klockren... HAHA.
lol...
aja men ... :D jag hittade en crajzy bild på mig från i sommar.
haha snajjs. diggar min lugg btw.
men juste, nästa vecka skulle 3:orna vara i vårat klassrum tisdag, onsdag och torsdag -.-' Dem ska vara hos oss för dem har utvecklingssamtal... gash... längtar inte och veckan efter det ska VI vara i deras klassrum... yeah...
där DIGGAR jag mitt hår, lite offtopic men äsch who cares?


KOMMENTARER
katrin

coca cola i maten....bläääää!!!x(

2010-11-21 12:29:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback