Ajooww

Helluw ^^ Har inte hänt så mke idag förutom att jag har varit... ganska oseriös... :] Jag och edit har bråkat om en boll = brottning. Jag har bare helt enkelt haft roligt x9
Fotboll efter skolan, inte kul eftersom att jag har huttrat och skakat hela dagen... usch. Men jag överlevde, men sitter nu med ett täcke och en filt över mig :p
BRR. Ajuste på fotbollen snodde Maja min tele. och busringde till typ 2 pers. XD wierd. Men imorrn är det armbrytning / idrott på skolan... Jag kommer ha muskler till sommarn ;) Idrott på veckan:
Måndag:  Fotboll
Tisdag: Armbrytning / skolidrott
Onsdag: Skolidrott
Torsdag: Armbrytning / skolidrott...

jani...GAAAH. Jag fryser


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback