Goshelligosh

Jag är TRÖTT ... totalt mör i hela kroppen, ont i huve och snorar ... snajjs.
Men på slöjden idag pratade jag mest med Ida och jobbade med min grejsimojs. Sen hade vi Svenska och vi skulle rätta nått svenska test. xD På lunchen satt jag och huttrade och sen hade vi SO jag skrev om KKK (Ku Klux Klan) Vi skulle tydligen ha nått... sak... senare och ja... jag fattade inte direkt. Ma kom sen och jag jobbade faktiskt^^
Imorrn har ci SO prov :( Jag kan NADA så jag måste hårdträna som bara den ;) Sen ska jag sovasovasova. men först ska jag ta ett varmt och skönt bad^^.
Karl XXI... jani... jag HATAR prov 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback