Opsi daisy

Haha har inte bloggat ett skit idag XD jag var varit med fanny ;D vi har spelat msp, sett två filmer(sanning eller konsekvens, Mulan) och badat ^^
imorrn ska jag fara til. henne och vi ska ut och ta en massa kort och på kvällen ska hon sova hos mig och vi ska ha "stora bloggkvällen" hehe så håll utkik på både min och hennes blogg (www.ensparris.blogg.se) då ;)
men på badet var emil (filips lillebrorsa) och william (?) där... haha dem bombade fanny med frågor och hängde efter oss hela kvällen XD haha.
Men nu ska jag skriva en önskelista :]


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback