SO provet...

gick väll BAIS. jag blandade ihop alla kungar xD haha aja men man gjorde så gottr man kunde^^
Efter skolan köpte jag nudlar så ikväll ska jag mysa med nudlar och varm choklad. Imorse försov jag mig xD jag vaknade typ  8... men jag hann duscha ;) Och jag och edit kom inte försent :p Men på provet iaf. så blandade jag ihop alla kungar men jag tror jag skrev rätt information men inte om rätt kung då x) lol...
När ja kom hem så spelade vi jenka
Jessica förlorade Xd.
Men sen så fick vi reda på att vi ska ha ett TILL prov... baaajs. På tisdag men då i Biologi... om våra sinnen, det blir nog lättare


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback