Jessicas dröm

Jessica drömde världens weirdaste dröm... Hon tvättade sin dataladdare och började gråta när hon upptäckte det. Sen bytte hon om i diskrummet och nån wierd gubbe nöp henne i baken... O_O Sen hade jag fått henne att köra på mammas bil med hennes motorcykel, och hon serverade makaroner och korv på fotbolls planen. MED ÄGG.
Det var nån racer tävling oxå och folk kastade ananas ist för pappersflygplan- men dem flög tydligen himla bra

Sen drömde hon att hon hade rispat sin dator och var tvungen att köpa en ny så hon grät igen. Sen grät hon över alla pengar hon hade förlorat. Och hon hade en hund som hette prinsen och hon hade en flört med tyler hilton? Ja juste och vi hade flyttat till ett stor jäsen nytt hår (hennes ord) Det var stort som satan och min pappa och hennes pappa bodde där, hennes pappa skulle ta bort trappen från övervåningen till undervånigen. så då stod han där och skulle säga bort varenda trappsteg med en såg... Och hon pinkade tydligen på sig utomhus. Sen tänkte hon: Ska jag torka mig här ute eller gå in, fasst det ksk är lite konstigt om jag torkar mig ute så jag går nog in... WTF?
 
 One of Jessicas wacky dreams

Ajuste igår när vi spelade triss sa hon: - Det är hårt sa grisen. - Nöff nöff sa bonden.
haha den var bra just igår... nwahaha


KOMMENTARER
Mamma

Grisskämtet var faktiskt jättekul :o) Just då iaf haha

2010-11-02 21:47:37
katrin

hahaha kuul dröm!!!jag hadde också en konstig dröm en gång då var jag så pissa nödig att jag pissa i mitt rum och jag pissade i typ 3minuter xD sen tog jag värdens minsta trasa och torkade upp det och alli försvan...:D

2010-11-02 23:01:29
Johanna;)

haha

2010-11-03 21:15:45
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback