MAJA GÄSTBLOGGAR!!

hej nu sitter jag hos johanna och lyssnar på justin bieber :D:D:D
aja måste skriva ett svar på tal om inlägget johanna skrev om inatt,jag fattar inte att såkallade vänner kan dissa sin bästakompis och då menar jag inte pesonligt utan allmänt.
det finns människor som tror att man är sur då man vill va ensam men det är ju inte sant för dom kanske bara vill tänka för sig själv och ja sånt.¨
jag har också trott att johanna brukade va sur när hon va ensam men när man lär känna hon då vet man att hon är en super glad och skön tjej som att ha nått på G och har en helt underbar personlighet!
så det jag vill få ut av det här inöägget är att till alla som beter sig respektlös ska skita i andra och ta hand om deras egna buissnes och att alla ska läsa min blogg!! www.emmabah.blogg.se
 ♥♥♥♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback