sååå

så, nu har jessica börjat med maten. Det blir Raspeballer. Men idag på skolan har jag mest varit med Maja och vi har spelat den där bollgrejsen, på musiken ska vi spela in "hallelujah" på audacity, ni vet det där inspelningsprogrammet jag tipsade om i typ juni eller maj. It oowwns- aja men ja... lektionerna har väll varit ok... eng sista lektionen, var klar ganska snabbt så pratade med Nils, frans o ida ;)
Vi snackade om typ... band ^^ skule kludda ner bandnamn på mitt sudd och jag frågade om tips... men dem hade bara dåliga tips , tyckte jag då ;9 Så det blev en liten diskusion. :p Men nu ska jag kolla lite på D.N.Angel... en nu anime :p  hehe aja men bajj... btw. KOMMENTERA


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback