6 min och 10 sek

kvar tills alla mina filmer har laddats ner på denna dator ^^ yay
Men idag på skolan hade vi först tema. och vi skulle jobba med vilda nyttoväxter. jag jobbade med andreas.w och vi hann just se pass klart ;9 Men sen hade vi lunch och blaa blaa blaa. var med jea. o maja på lunchrasten och vi ja... hoppade upp på trägrejen i busskurerna. haha C=
Sen hade vi musik och vi pratade om noter och aa.
MA sen och jag o ida satt i grupprumme och pratade. hann bara ett tal för fastnade på typ där det stod "om höjden på en rub är 3.5 och linjen är 3. och en rektangel har dubbelt så stor area som den där grejen och basen på rektangeln är 7cm. hur mke är arean" fattade NADA
men ja sen hade vi Ev och jag satt och jobbade på "house of the rising sun" Sen mitt i alltihop kom pappa in i rumme och bah -heeej!. jag bara... O_O heej...
Men han skulle typ prata med nån så han kom bara förbi och sa hej ^^ Men oj *kollar på nedladdningsgrejsen* ALLA ÄR NEDLADDADE ;D nu har man över 60 filmer :} ska bara ladda ner den sista filmen "school of rock* som jag har på mitt usb minne sen är man klar ^^
yay


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback