#fff

hey, idag har jag bara relaaxat. har ju varit sjuk idag och troligtvis kommer jag nog att vara hemma imorrn oxå :/ Men imorrn e jessica hemma ^^ Asså seriöst det har blivit jätte jobbigt att blogga... Har som inget att skriva om längre... ksk ska ta en blogg paus, men då kommer jag säkert att förlora läsare... äsch. ska försöka blogga mer och intressantare -,9  rammstein - du hast.
Jag kan snacka om det jag gillar mest =) - musik <3
Ja men först kan jag säga att jag har ganska udda musiksmak :_/ Jag gillar Industri metal , metal o hårdrock ^^
Då jag hör en bra låt börjar jag oftast med introt. introt ska vara högt^^
arrghh... jag är UTTRÅKAD. och nu snackade jag med mamma o hon sa att jag nog skulle vara hemma imorrn oxå (V_V) Men nu ja... >* usscch.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback