frokennf. talar ut

tja, fick bara lust att skriva ... asså jag stör mig enormt mke på folk som säger "skällsord" b.la emo, bög ,  fjortis m.m
jag kan börja med emo för där har jag minst en miljon saker att säga. kalla inte folk emo om ni inte vet vad det betyder (ja lovar att 75 % av dem som säger de int har en aning m vad det är) men emo är en MUSIKSTIL alla tror att det är en person med svart här svarta "emo kläder" och skär sig i armarna. FEL. emo e en MUSIKSTIL och inget annat. klädstilen dock det heter FASHIONCORE. inte emo... stör mig enrmt mke på folk sm säger det åt andra bakom ryggen. (jag har blivit kallad det o ja har varken svart hår, (okej jag har oftast svarta NORMALA kläder._), o ja skär mig inte. folk har bara  kallat mig det för att dem inte har en aning om vem jag är. eller för att jag har svarta kläder. så sluta kalla folk emo! folk är annorlunda, okej? ACCEPTERA!
då drar vi till fjortis innan jag börjar anklaga folk.
fjortis är ett beteende ! en "fjortis" som ni säger har antagligen blont hår mke smink lyssnar på , ja vet int. o ja... ja vet inte vad jag ska säga
bög: okey för det första de e totalt normalt om en kille e de? SLUTA mobba o kalla dem de ?! de kan sluta med ... ååååå
e för irriterad. men seriöst ni fattar säkert inte ens hur det känns om man blir kallad nått som man inte är. ja tror knappast att ni skulle jubla av glödje om en person som ni adrig pratat med kommer fram till er och säger "hahaha jävla emo" okey? ja fattar om ni tror att personen inte tar åt sig. men tänk att bli kallad det varje dag i ett år. tillslut orkar man inte. samma sak med plugghäst. HAR NI PROBLEM MED FOLK SOM BRYR SIG OM SKOLAN ELLER? Acceptera att dem VILL jobba. jag gillar skolan och jag tycker inte jag är jätte dålig på alla ämnen men jag har blivit kallad plugghäst väldigt mkt. störde mig inte så mycket det första halvåret men sen börjar man inte ta det som en komplimang längre. TÄNK INNAN NI SÄGER NÅTT!


slutsats: jag är smått irriterad just nu...
'


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback