I dont know about you but...

i love eminem <3 Jag undrar hur många artister eller låtar jag har sagt att jag älskar... några hundra ksk :]
Låtar som ROCKS ;O  min spotify lista <3 över 6 timmar med the best of me <4 (A)  :D ;Dm
Men är hos pappa nu (eller okej har varit här sen efter skolan men ändå) Men sen har jag varit med Jeanette och vi har studsatr studsmatta och spelat guitar hero ;) häll på att somna men icket ;8
Nu vankas det Ullared :p
 AArrgghh, hatar att det är vit bakrund på nästan alla bilder... Ska nog börja om från "scratch" på min blogg och försöka få det att passa med vit bakrund ;) fixar nog det när jag ahr lust. Men iaf. till skoldan. Första lektionen  hade vi träslöjd, håller på att göra en ljusstake det gick dåligt :/ Sen satt jag och ida och pratade om vilken planet vi kommer ifrån mars o pluto blev det :] men sen hade vi sv och vi skulle skriva en Fakta Uppsats. Hade skrivit en sida och var skitnöjd... men gatt skriva om den... förstod inte vfr. Så nu har ja bara en lektion på mig att skriva den... bais. Men till lunch fick vi pannkakor^^
No kom sen och jag låg ju efter så det var bara att jobba på :D :D
På rasterna har jag varit med katrin och ida.s och vi spöade skiten ur killarna i fotboll säger vi som O_O okej seriöst vi sög... haha men nästa rast spelade jag,filip,nils,åsa & Max :D ;D hehe-
Sista lektionen hade vi ENG aja... men ja...? *host* :D;D (^:_:^) LOL WoWOWOWOOWoWO
:pP:::pp:P:p:PP:p
yeeaaahh


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback