i wanna know what love is....

arrgghh... har fått den på hjärnan " i wanna know what love is, i want you to show me" OCH DÅ UNDRAR JAG GOTT FOLK... VEM SJUNGER? börjar bli irriterande att inte veta vem som sjunger och jag orkar inte googla... :] *gullig liten unge min* pleaaase ?
Men snart ska jag och pappa kolla på doobidoo
finare bilder på en person har ju existerat ... XD Men pallar inte . tog bara en bild ^^ jooiw.
men vill tipsa om lite bloggar:

ftatr.blogg.se  (edits♥)
ensparris.blogg.se (faanny ♥♥)

thoose owns. roxx-
Och edit är då min bästis och Fanny är en jätte cool kompis ^^ btw. till fanny: taggar till höstlovet om du kommer = disneyfilmmaraton ;D <3


KOMMENTARER
Mamma

Visst är det en bra låt. Foreigner heter bandet som sjunger.

2010-09-25 15:44:12
Fanny

Tack för du skrev att jag är jätte cool:)

p.s jag har sagt till pappa att jag vill upp på höstlovet så han ska kolla efter biljetter:):)!!!!

2010-09-25 16:57:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback