Jag har en bekännelse...

ja... jag fattar inte att jag skriver detta men... EDIT INGRID JOHANNA NILSON ÄR BÄTTRE ÄN MIG. Så nu har man sagt det...=( Vi slog vad om en grej :/ hon vann.
Men ida på skolan har vi haft so och kollat på nån random film. ganska roligfaktiskt XD
och nu till provet... det gick bajs... bajsellibajsbajs. Vi fick typ frågor jag inte visste att man skulle träna på C=
Sen sista lektionen hade vi orientering. Man skulle ha hunnit 9 kontroller på typ 40minuter :F Jag gick med edit och vi hann alla 9 + hann sitta lite på badsjön ^^
Men nyss har man kollat på "walk the line" elr, "hold the line" eller wtf den heter ^^Den handlade iaf om jonny cash. Men aja... bajj ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback