JaJaJaJJ

tjaaow,märkte nu att min statisktik ökade mke igår ^^ *happyfacex45* yaya
Men har nyss kommit hem från skolan och sitter och kollar på prison break>o<
Men idag på skolan har vi haft so b.la och snackar om valet. sen har vi haft NO och kollat igenom massa papper om förberedelser till ett prov som vi ska ha på tisdag. *;D
Juste min faktauppsats är klar^^ Skrev om då eiffelltornet då det invigdes ;)
aja... Tyska sen och jag visste inte vad vi hade i läxa förra veckan så det gick...bajs.'
Idrott sen och vi skulle typ leka tagar i massa bockar och madrasser och skit. Jag söööööög XD Men yeess. Ikväll ska jag nog läsa skit mke hana-kimi och lyssna på spotify ;D;D


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback