Musikx2

Helluu, är hemma nu o kollar på oth på tvn snart kommer väll jessica hem så snart ska vi kolla på buffy. på skolan idag hade vi först orientering...  =( man skulle typ gå runt i hela sorsele o kolla saker. den lättaste frågan var "brandstationen: vad heter brandchefen" haha (för dem som inte vet e de min pappa) ja gick in och sa hej pappa! :), vad heter du? :D hehe men ja... de va tråkigt. sen hade vi musik ♥ vi lärde oss stand by me. på gitarr. sen fick ja köra på piano =) matte sen o de gick skit bra. sen va're elevens val o ja va den enda från 6 som hade musik... det dom körde var ganska lätt så jag fick sitta i ett rum och lära mig the rose. den va ganska svår O_O
men ja sen köpte jag godis ^^ men ja... hej då


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback