NYHET. jessica kallade diareé för soppabajs när hon var liten

*hon petar med sin fot på mitt revben*

jag-men kan du inte sitta still och kolla på tv som normal folk.?!
jessica- men jag är ju inte normal
jag- jaha då vet jag var min gen kommer ifrån
jessica-...
*hon petar med foten igen*
jag- haha, men din bajsunge!
jessica- diaree unge
jag- BAJSUNGE
jessica- jag kallade diareé för soppabajs när jag var liten.
jag- men vad roligt för dig
jessica- hehe...
jag- nu ska jag blogga om der
Jessica-neeej!

*petar igen med foten*

*Johanna skriver så fort hon kan!*
Jag och Jessica för ett X antal år sedan... XD vi e ju lite som vi blev

jag- jessica nu blev din historia publicerad på internet. och den kommer aldrig att försvinna från "cyberspace"
jessica: hmpf*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback