statussss

tjooo, har just kommit hem från skolan och är konstigt ng på skit bra humör . för just nu: Det är helg, Ensam hemma, Ett glas yoghurt och bästa spotify listan ever ^^
Men idag på skolan har vi haft engelska förhör. fick min läxa igår så det gick...skit dåligt XD
blablaaa. Bild ahr vi oxå haft och vi skulle teckna en "form" med skugga typ... aja men det gick väll bra.
lunch.. på lunch rasten var jag med ida.s och vi satt vid platån och pratade om filmer, anime , gsm , manga m.m funny.
Aja men nu ska jag "dra en sväng med dammsugaren" och sen ska jag däcka framför tvn med 3 bästaste serien i världshistorien... PRISON BREAK



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback