The worlds most ååssum inlägg ^^

yeah, detta ska bli the world most åssumeestt inlägg ;D ... haha in my dreams.
Men ska ta lite om dagen...
Första lektionen: Träslöjd. Gjorde klart min träklump. haha.
Men sen skulle jag börja göra en sak (heeemliggsaaak) hehe *mowhahaha* näe men... tror det ska bli en julklapp'
Satt och irriterade Katrin *oskyldigt barn min* Seeen hade vi SV vi skulle skriva om typ, månadspeng o veckopeng. :)
Lunch = spagetthi och köttfärsgryta. Lunchrasten var jag med jeanette och vi skulle gå armgång på ringarna, haha och jag suger på armgång så det slutade med att vi gick på varandras axlar... XD Vi e ju lite som vi blev:3
Sen haade vi So/No och vi skulle kolla på nån film och det var typ en... gammal gubbe. som pratade?
Ma sen . ååå pallaaa. Men okej *snabbspolning* Nu har vi slutat skolan ^^ :D
For till mamma och proovade kläder :p:p
 Cardigan

hood

Linnet kommer typ nästa vecka :/


aajjaa ^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback