wohhoow! ja kan inte ladda upp bilder ... :(

jao, ja kun int ladda upp bilder på denna dator seg se nanting. men ja... idag har jag varit på skolan och vi var bara 9 pers i klassen fett skönt!;D men vi har haft b.la IUP och jag ska forska o ja har forskat om regalskeppet vaasa :) ja o edit tränade att redovisa för varandra ... xD haha jaja men... ja? sen hade vi lunch bla bla o sen på sv skulle jag redovisa det x) mke skratt kan jag säg^^ ja men när ja skulle hem , med edit asså ja gick med henne var det typ 35 grader varmt (!) o vi hade haft idrott... ute ... -.-' rooligt...? svar: NEJ
men vi for till konsum o fick en glass av mamma ^^ snällt. men ja... nu sitter ja o ska vänta på att jessica ska ammsuga klart så ja kan se på buffy . haha är på världens roligaste avsnitt... xD aja men bajj


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback