Mongoliska bbq

HAAAY! jag säger som i veronica mars. A long time ago, we used to be friends. But i haven't thought about you lately at all.
Sad but true :/ Men nu har man haft påsklov och chillaaatt i ammarnäs med syrrorna och mamma :3 Solning har det varit och MAT. Vi kör lite bilder nu och fler senare ;)
haha, don't ask
Mamma tvingade mig att lära mig göra irish coffe ;)
...Och göra upp eld'n i vedspisn
Ammarnäspokalen
Haha, så lite snö det var på altanen i år. Säger som Martina. - Mesigt
detta var för typ.. 4 år sedan ksk?


KOMMENTARER
Fanny

Den låten i vm är sååå bra fast den är lite konstig i säsong 3

p.s jag har fått säsong tre!!!!!!:):):)XDXDXDXD

2011-04-28 21:47:59
URL: http://ensparris.blogg.se/
Fanny

Den låten i vm är sååå bra fast den är lite konstig i säsong 3

p.s jag har fått säsong tre!!!!!!:):):)XDXDXDXD

2011-04-28 21:48:18
URL: http://ensparris.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback