Bakdag!

Haha, ni vet ju vad man säger? Bättre försent än aldrig!
Men dagen har bestått av kittelkrig, gäspningar och TAGGNING AV LUCIADUNKEN! vi kommer att ha askul!
Men nu skiter vi i det och tar bilderna från igår ist! :)
vi började med lite nejlikerr i apelsiner!  GÖTTARNS
:)

hahaha, jag i min schnygga hatt och spagetti i keften ;)

Jag och syster! Har ingen bild på Martina för hon fastnade inte på bilden :( <3
ooo
knäck!
och lite av slutresultatet! Mer bilder kommer när jag kommer till mamma på fredag för alla bilder jag tog på pepparkakshuset blev konstiga :S ska ta nya


KOMMENTARER
Mamma

Ni va SÅ duktiga och det blev SÅ gott:)

2011-12-19 19:01:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback