Häng med!

Här kommer lite "intressant" som jag har gjort dem senaste månaderna under min uuuusla update ;)
Jamen för ungefär 2-3 månader sedan frågade våran musiklärare jag och Edit och vi var intresserade om att uppträda på ett musikcafé till hösten.
Självklart sa vi ja...
Vi tränade och tränade och det slutade med två låtar
Adele - Rolling in the deep
och
Eva Cassidy - True Colours
Den 17de November smällde det och det var jätteroligt! Vi och några andra från skolan spelade + Joshua Stenmark.
Blev en suceé många personer gillade det! Har tyvärr inga bilder!
Sen spelade vi på julskyltningen oxå, mindre lyckat. Vi fick veta tre dagar innan det var dags att vi skulle ha fem låtar ;) Vi hann aldrig träna ihop utan första gången var på julskyltningen. Men det gick skapligt.
Sen har jag börjat med pianolektioner! *glad* Spelar en gång i veckan med en lärare, Lär mig noter och det går bra!
Vad har jag mer hunnit med? Jomen jag har ju my fabulouse friends! Ida och Minmei! Vi har haft asroligt.
I Fredags var vi på disco i storuman :) Ganska roligt faktiskt *förvånad*
Har hunnit vara i Norsjö och ja... vad mer? Planerat lite inför sommarn. Jamen you name it!
Ska vara med på min första armbrytningstävling till helgen den 10 December i just Storuman. Jag Ida och en annan kille från klubben ska bryta :3 ASKUL!  kommer bli den roligaste helgen på länge!
Har börjat klinka lite mer på gitarren. ehmm...
Jamen nu tror jag ni hänger med i svängarna!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback