Julbak med systrar <3

Imorgon blir de å baka heeeela dagen med mina systrar och ja mamma när hon komme hem! :D
Vi ska göra riiktig julstämmning :)
Blir lite Knäck, Lussebullar, Pepparkakshus, Bullar, Kokostoppar och säkert något mer som vi hittar på on the way :)
haha, gammal bild på mig från förra julen, blond och glad med klubba i munnen!
Har jag föresten berättat att jag har "moussat" mitt hår rött i veckan? ;)
Är typ så det håller i åtta tvättar :3 Blev inte lika rött som jag tänkte mig, men rött blev det! NÖJD.
Ska skriva en liten update om vad som har hänt mig dem senaste veckorna så ni hänger med :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback