Dag 1 - En bild + 10 fakta om mig

 bild från förra veckan (XD) just innan ryss träning

Fakta

1. Jag är EXTREMT kittlig
2. Musik lever jag för
3. Jag blir lätt irriterad över inget
4. Jag rättstavar alltid folk om dom uttalar eller skriver något fel, kan inte hjälpa det¨
5. Jag gråter bara till typ disney filmer,t.ex Micke & Molle... så sorglig
6. Jag älskar kalla plättar med smör och socker :3
7. Min humor är lite... ovanlig
8. Jag älskar att göra en pistol med handen och säga "ptoo" mot folk.
9. Jag hittar ofta på egna ord och snackar svengelska
10. Jag har aslätt för att lära mig sångtexter

där är lite fakta ni ksk inte visste om mig ;) btw. sitter på pappas data nu...



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback